петак, 5. јун 2015.




Уводна размишљања


Методичка пракса несумњиво је посебан предмет с којим се сусрећемo током студирања, јер на њему долази до својеврсне синтезе свега што смo радили у протекле четири године, а нас ставља у једну сасвим другачију позицију – наиме, од улоге ученика / студента прелазимо у улогу наставника. То је, дакле, ново поглавље у нашем студирању, што природно подстиче извесне жеље и очекивања. Од процеса хоспитовања очекујемо најпре проверу својих наставничких компетенција и њихово усавршавање.

Искрено смо убеђени да ће процес бити у потпуности успешан с обзиром на теоријско знање које смо стекли и на савесност с којом ћемо обављати све дужности како бисмо и оставарили циљеве у вези са нашим усавршавањем. Процес опсервације и држања часова у основној и средњој школи видимо као могућност за напредак и стицање, не толико знања, колико вештина. У тој својој замисли надамо се помоћи ментора, колегинице и колеге са којима заједно учествујемо у овом процесу. 




Нема коментара:

Постави коментар