Уводна размишљања
Методичка
пракса несумњиво је посебан предмет с којим се сусрећемo током студирања, јер
на њему долази до својеврсне синтезе свега што смo радили у протекле четири године, а нас
ставља у једну сасвим другачију позицију – наиме, од улоге ученика / студента
прелазимо у улогу наставника. То
је, дакле, ново поглавље у нашем
студирању, што природно подстиче извесне жеље и очекивања. Од процеса
хоспитовања очекујемо најпре проверу
својих наставничких компетенција и њихово усавршавање.
Искрено
смо убеђени да ће
процес бити у потпуности успешан с обзиром на теоријско знање које смо стекли и на
савесност с којом ћемо
обављати све дужности како бисмо и
оставарили циљеве у вези са нашим усавршавањем. Процес опсервације и држања часова у основној
и средњој школи видимо као
могућност за напредак и стицање, не
толико знања, колико вештина. У тој
својој замисли надамо се
помоћи ментора, колегинице и колеге са којима заједно учествујемо
у овом процесу.
Нема коментара:
Постави коментар