петак, 5. јун 2015.

Часови слушани 23. 3. 2015.



„Бонтон“ 



Овај час био је знатно раније припремљен те смо присуствовали само излагању ученичких постигнућа на основу групног рада. На часу бонтона ученици осмог разреда показали су изванредну маштовитост и одлично познавање говорне културе, чиме смo били одушевљени. Група која је била најуспешнија направила је краћи филм о еколошком бонтону са елементима хумора, и то је дефинитивно био најбољи ученички рад на тему бонтона. Било је и других квалитетних радова, но поменути је свакако био најуспелији. Посебан квалитет овог часа био је тај што су ученици који нису излагали пажљиво слушали своје другове који су се трудили да на што ефикаснији начин представе резултате свог рада.


Линк за eдукативни филм „Није тешко бити фин“: https://www.youtube.com/watch?v=6GWrMWrXq2E



„Седефна ружа“ Гроздане Олујић 




Ученици су текст бајке читали код куће, с обзиром на то да су часови били скраћени, па би читање бајке на часу одузело сувише времена. Структура часа на коме се обрађује бајка у великој мери није била испоштована. У једном делу часа ученици су сасвим успешно радили у пару на решавању одређених задатака на наставном листићу, док је у остатку часа доминирала је дијалошка метода. Ипак, главни недостатак био је тај је што је много чинилаца саме бајке остало недотакнуто приликом анализе, није указивано на специфичности ауторске бајке, није било повезивања са другим књижевним остварењима (пре свега, са бајком „Небеска река“ исте ауторке), а изостала је и синтеза. Домаћи задатак био је креативан и подстицајан за ученике – напишите другачији крај бајке „Седефна ружа“. 

Нема коментара:

Постави коментар